While you are sleeping

Bli inte forvanade om jag helt plotsligt borjar blogga pa engelska har istallet, dels for att man ar sa inne i det eftersom det ar i princip det enda man pratar pa dagarna och dels for att det anda fattas de tre sista bokstaverna i varat alfabet pa dom har dumma tangentborden sa det blir anda skitjobbigt for er att lasa, haha.

Hur som, det borjar verkligen kannas nu. Hela grejen menar jag. Att vi ar har, pa andra sidan jorden, jobbar, bor i egen lagenhet, gor det basta for att overleva, medan ni, som jag ar VAN att vara med varje dag, ar hemma i Sverige... Inser att det har kommer bli det tuffaste jag nagonsin utsatt mig for, och att det stundvis kommer bli riktigt j*kla jobbigt. Har varit har nere en vecka nu och jag har typ varit med om mer forandringar under den har veckan an under hela mitt liv...

Shit. Det ar hur coolt som helst. Men shit.
It's blowing my mind, really.


Kommentarer
Postat av: A

Ni är verkligen grymt duktiga som klarar er så bra. Visst, det kanske är enklare att ta sig fram där som utlänning men jävlar vilken utmaning ni antagit ändå! Så häftigt, fatta vad du kommer ha i bagaget när ni kommer hem sen. Det är verkligen en upplevelse för livet.



Det är tufft här utan dig men du anar inte hur mycket bättre det känns när jag hör hur bra du har det. Och jag har det också bra, ska bara vänja mig vet du brushan.



pussar

Postat av: Carro

Fan va jag saknar dej brushan :(

2008-09-04 @ 02:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback