Wtf?

Men seriöst vad är det här? Det blommar för fullt i våra rabatter, jag har plockat fram vårjackan, min häst har fällt vinterpälsen och så SNÖAR DET?? Nog för att jag ska åka skidor på påsklovet, men det är ju i dalarna, det är ju skillnad, där får det snöa såhär års. Och det får det väl egentligen här också, men inte när det har regnat hela vintern medan man har gått och längtat efter snön och så behagar den dyka upp NU. Nej fy...

Och vi som är i full gång och försöker få ihop schemat med alla skivor just nu, det är många som ska hinnas med! Fick biljetten till Jennies och Fias idag iaf, bli James Bond-tema, hehe =) Fast the big happening blir ju förstås Freddes och Henkes Nautiska skivan, för där blir det ju middag och livemusik och hela kittet, kommer bli såååå underbart kul :D

Fast nu har jag ett arbete om Mjältbrand att ta tag i på Biologin, den ni, riktigt intressant! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback