Vi är på väg!

Shit, jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det här just nu, jag är så glad så jag kan spricka. Idag har Natta och jag nämligen BOKAT VÅR RESA!

Så nu är det bestämt, den 26 augusti, gott folk, lämnar vi Sverige för ett år :D
Destinationen blir Sydney och vi kommer spendera hösten i Australien. Sedan flyger vi över till Nya Zeeland över vintern (för då är det sommar där ;) ) och utforskar det långa vita molnets land under ett par månader och åker sedan tillbaka till Australien. Året kommer sedan avslutas i Kuala Lumpur i Malaysia ett par veckor.

Well, 5 månader kvar då...


Kommentarer
Postat av: A

Så sanlöst underbart brushan, är så glad fr din skull!!:D

Postat av: vicotor

hoppas du får det grymt kul=) men du skulle bara veta vad man kommer sakna dig :P

2008-03-13 @ 20:08:21
Postat av: Anonym

A och Victor: Tack så mkt!

2008-03-14 @ 12:22:25
Postat av: Sofia

åh vad hääärligt!! jag och jennie sticker till asien efter julen, men vi kanske tar en sväng förbi australien och kanske hälsar på er i slutet om vi har råd ;)

2008-03-14 @ 15:56:08
URL: http://wikberg.blogg.se
Postat av: Carro

Sofia: Åh, det vore superkul ju! Asien låter inte helt fel det heller :D

2008-03-14 @ 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback