Trotsar läkaren..

Var alltså hos läkaren imorse. Inte halsfluss. Hepp, det sög ju hårt eftersom då får jag inget penicillin och då måste jag bara vänta ut den här skiten tills den läker själv -_ -

Dessutom "rekomenderade han starkt" att jag inte skulle anstränga mig fysiskt på ett par dagar = jag skulle behöva ställa in tävlingen imorgon. BAH, säger jag bara, det kan han ju glömma. Två ipren 400 så är febern helt borta (från 39,2 till 37) och ett par bafucin som bedövar halsen så ska det nog gå bra! Ska man komma nån vart här i livet så kan man ju inte ge upp bara för lite sjukdom eller hur?

Nej, vi ska vinna imorron, men ligger jag däckad imorron kväll så vet ni varför... Fast nej det går ju inte, då ska ju Jennie ha sin födelsedagsfest... Nåja, på söndag kan jag väl däcka ihop då.

=)

Kommentarer
Postat av: victor

lycka till sjukling=)

2008-03-14 @ 19:37:17
Postat av: Carro

Victor: Ska göra mitt bästa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback