Torture..

Seriöst, VARFÖR plågar jag mej själv med fysik B i ett helt år?? Gaaaah, känns inte som vi gör annat än att pluggar till dom förbannade proven.. Tack vare den har jag inte varit utanför dörren på hela dan idag -_-

För att prata om nåt roligare var jag på ett hejdundrans släktkalas igår som (för en gångs skull) var riktigt jäkla kul faktiskt! Det var sjuttioårsfest på mammas sida av släkten och jag fick äntligen träffa mina avlägsna släktingar från Scotland :D Kirrade dessutom 500 spänn på att köra hem dom mitt i natten sen så det var ju inte helt fel ;)

Och jag har skaffat ny look, muhaha, ni kommer inte känna igen mej ^^

Kommentarer
Postat av: Williamane

Greetings. This site is so full of information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback