Take me away..

Suck, inte varar lyckan länge inte.. Jag som var så glad igår och sen vaknade jag upp i natt, med FEBER!. Jag har aldrig feber. What's the problem? Jag hade religionsprov idag, skulle börja på ett nytt kapitel i fysiken, sitta barnvakt åt en kompis i stallet och trimma det sista på min pålle inför lördag, och det är allsvenskan på lördag. Okej om det var en vanlig tävling, men nu gäller det att ställa upp för laget också, visst, det finns reserver, men ändå...

Så nu blir det sjukan för mej i morgon klockan åtta, har en hals som bara sväller och sväller trots att jag inte gör annat än knarkar alvedon och halstabletter.

Det är nu man faktiskt önskar att man hade någon som kom med blommor och choklad till en...

=(

Kommentarer
Postat av: Libanalbertine

You will be hearing from me soon. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback