sliiiiiiiiiiten

Fy fan, det är inte nådigt alltså. Har jobbat 4 timmar igår och sex idag med att städa ur lokalen på jobbet. HELVETE vad jobbigt, inte såg lokalen så stor ut när det var massa varor i den :/
Ägnade större delen idag åt att slita bort dekaler från fönstren och sen skrubba rent dom från limmet som blev kvar, kul, min handled och mina tummar e helt svullna o ömma :(

MEN, ska inte klaga, lite får ja skylla mej själv att ja e så brutalt sliten också. Var ju i Norrtälje och röjde härom natten och igår drog vi ut för att testa nya utehänget HUSET i gamla stan. Var ett helt ok ställe, dock rätt tråkig musik men vi hade grymt kul ändå. Happy Hour fram till elva gillar vi så det dracks en heeel del ;) Träffade världens gulligaste kille som jag hängde ihop med hela kvällen, men typiskt nog blev han tvungen att springa o rädda sin polare ur ett bråk precis när vi skulle gå så ja hann inte ta hans nr... Nåja, var väl lika bra det, jag ska ju inte träffa nån nu har ja bestämt och det där var garanterat en sån kille ja skulle kunna bli kär i. Det gäller att passa sig.

Nu blir det off till Brushan för tjejkväll med henne och Jenny, puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback