Sjung om studentens lyckliga dar!

Nu gäller det, finns egenltligen inte mycket mer att säga än att det händer IMORGON :D:D

Hade en sjukt lyckad studentlunch iskolan idag där det sjöngs sommarsånger (och studentsången givetvis), åts trerätters (måste verkligen berömma för- och efterrätten, varmrätten var sådär) och delades ut stipendier mm.

Grattis Brushan som fick stipendie för sitt projektarbete!! :D:D

Det måste erkännas att det inte var långt till tårarna efter att vår rektor Bosse påpekat att det här faktiskt var vår allra sista lunch på Rudbeck och hela matsalen sedan stämde upp i "Ta mig till havet". Lyckades hålla tillbaka tårarna, men det brast sedan hemma istället jag jag och Annika tog en promenad ner till sjön och hon fick sin studentpresent, en fotobok som jag gjort full med foton på oss två och allt vi upplevt under de 12 år vi gått i samma skola...

Så nu är det alltså dags att försöka få lite skönhetssömn inför imorgon, även om det kommer bli grymt svårt att sova.. Tur att jag har min söta skåning här som sovsällskap annars skulle jag dö ^^

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback