Bloggtorka

Det är sommarlov, så är det bara. Har helt enkelt bättre saker för mig än att sitta framför datorn ;)

För att dra en snabb update sen sist så har det ju varit midsommar (om någon mot för modan skulle missat det). Helgen spenderades traditionsenligt med hela gänget ute i skärgården på Blidö och Norröra. UNDERBART <3<3
Det var strålande väder förutom en skur mitt på dagen, det var sol, vind och vatten och dans på bryggan och tältning på berget. Helt perfekt med andra ord! =) =)

För övrigt så jobbar jag nu (apbajsjobbigt men man får tänka timmarna i pengar så blir man lite gladare).
Har precis varit ensam hemma i en vecka också, päronen på landet. Riktigt skönt.

Tränat hästen för fullt och var och tävlade igår. Vi placerade oss 6:a i första klassen, vilket jag var VÄLDIGT nöjd med med tanke på att det var stenhård konkurrens med massa duktiga ryttare med.

Grillkväll hos mig med crewet i torsdags och röjfest hos Henke igår. Riktigt grymt kul. Vet inte hur jag ska överleva i höst när jag inte får festa med er grabbar :'(

Efter en del missöden på vägen hem från festen var jag hemma kvart över fem i morse och fick mig EN hel timmes sömn (wohoo) innan det var dags att åka till stallet och jobba hela dan. Om jag är sliten nu?

-Neeh.

                     


Kommentarer
Postat av: Berthine

felberäkningar skulle jag snarare kalla vår hemfärd, + hemska busschaffisar! men jag hade sjukt roligt när vi låg på vägen och hade pratstund med polisen ;) pussar

2008-07-22 @ 14:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback