5 juni 2008, underbar och oförglömlig!

Orkar inte skriva något långt uppsatsinlägg om studentdagen, men den var HELT UNDERBAR och perfekt och fantastisk och precis så som jag hade föreställt mig och önskat mig den.

Började med champagnefrukost och mösskrivning i parken på morgonen. Sedan bar det av till klassrummet för fika med klassen och våra mentorer, sedan en grymt kul och känslosam avslutning i aulan innan UTSPRINGET kl 12. Det var nog den underbaraste stunden i mitt liv. Så otroligt mycket blandade känslor på en och samma gång och så sjukt häftigt.

FLAKET var ju också en upplevelse i sig om man säger så, hehe. Vi var 50 st röjande naturare på vårat så det var ju helt klart uppladdat för succé. Och succé blev det! :D Att det dessutom inkluderade ett välbehövligt dopp i edsviken gjorde ju inte saken sämre direkt ;)

Sedan var det mottagning här hemma förstås med massa underbara människor, underbart god mat (tack mamma och pappa) och grymt fina presenter! 

Kl. 8 var det dags att dra vidare ner till Fredde med gänget för att ladda upp inför Gubbskivan. Väl där röjde vi gärnet så gott det gick i den uselt luftkonditionerade lokalen (men det var grymt kul ändå, trots att man svettades så man dog) och kvällen slutade sedan med efterfest ute i Södersätra hos Filip. Var hemma vid fem och slocknade som en stock. 

Som sagt, en underbar dag! <3<



     

Kommentarer
Postat av: Brur

Fy fan va ni e braaa! :D

2008-06-09 @ 14:48:35
Postat av: A

En av de bästa dagarna i livet.. vill upppleva den igen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback