Vägen har bara en början, inget slut

Okej folk. Nu är det bara en månad tills jag åker. EN MÅNAD. OMFG.
Börjar få ordning på allting i alla fall.

Försäkring. Check
Ryggsäck. Check
Vaccination. Check
CV + brev på engelska. Check
Passet. Check
Flygbiljetterna. Check

Med mera.

För övrigt varit uppe i norr hos släktingarna i helgen. Över förväntan trevligt faktiskt. Fast jag och brorsan låg mest på stranden iof ;) Hittade ett par riktigt grymma badklippor längst ut på en udde som var perfekta att dyka från :D



  


Och i torsdags var vi på Uggla-konserten på Skansen. Vilken kosertsommar det blir! Först WTAI, nu Uggla och sist, men absolut störst, Winnerbäck på Zinken 9 augusti.
Can't wait.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag var i närheten av skansen i torsdags och jag undra vilka de var som spelade där =P Men nu vet jag! ;) låter som du har det primus =) Puss o kram!

Postat av: Carro

Jenny: Hehe jo, det var ett jäkla oväsen ;) Puss och kram!

2008-07-29 @ 09:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback