Poolparty x 2

Yes! Typ den ända lediga dagen jag haft på hela sommaren som det har varit riktigt fint väder hela dagen :D

Började med att åka till stallet en vända på morgonen för att måla. Lyckades spilla ner hela händerna och armarna med färg, självklart. Men fint blev det =)

Sedan blev det en tripp in till stan med bror för att fixa väskan jag ska ha till Australien + lite annat. En snabb lunch hos mormor på balkongen innan vi insåg att det var för varmt för att stanna i stan och bestämde oss för att åka hem och bada istället.

Så det blev Alex pool som gällde på eftermiddagen. Jag och sex galna grabbar, kan det sluta bra? Nåja, jag klarade mig rätt okej, men Alex skadade sig visst ordentligt ^^

Vid sex drog jag vidare för att hämta upp Issi och åka till Christine och det planerade poolpartyt. Några matcher vattenvolleyboll och sedan grillning + jorggubbar och hallon = en fulländad kväll =)


Vid halv ett ringer bror + kompis och vill ha skjuts hem från en fest i Edsviken. Klart man ställer upp. Men det blev en lååång resa hem om man säger så.. Fast ganska underhållande ^^

Kommentarer
Postat av: Geirmarita

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback