Taturead :D

YEEEEEEES vad snygg den blev :D:D
tog bara en halvtimme och gjorde faktiskt hör och häpna inte så ont som jag trodde! När han var precis vid höftbenet var det iof nästan olidligt, men så fort han gick över och gjorde på muskeln var det faktiskt inte ens smärta att tala om, bara som små stickningar ^^

Just nu är den förstås omplåstrad och blodig (!) så någon bild blir det inte ännu, kommer så fort den läkt ;)

Och min kära far vägrar promt att titta på den, vänder bort huvudet så fort jag kommer, haha :P

Nej, nu ska jag dra till Brushan och plugga lite, seee ya <3

image25

(fler bilder från helgen i
http://carroolajn.bilddagboken.se förstås!)

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag har precis läst igenom dina senaste inlägg. Gillade dina utdrag ur boken du läser. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback