Struttar runt i ridstövlar och övar tal :D

Haha, japp. Jag har faktiskt lyckat skriva klart mitt tal nu och det blev riktigt bra =)
Temat är ju "Dröm och Verklighet" och jag har valt att döpa mitt till Från dröm till verklighet. Det ska ju vara runt fem minuter och, tro det eller ej, när jag tog tid på mej själv blev det 5 min och 2 sek ;)

Och ja, jag går faktiskt omkring i mina ridstövlar här hemma. Leggings, linne och ridstövlar ^^ Eftersom jag får såna SJUKA skavsår i knävecken av dom nya dressyrstövlarna (eftersom dom just nu är alldeles för höga) så måste jag gå in dom här hemma innan jag kan börja träna med dom igen ;)

Nej så nu måste jag återgå till att skråla om att rädda världen och aldrig låta sig hållas instängd för sina drömmar ^^

OCH, 1 februari är nu inskrivet i allmanackan, Bandit Rock Awards på tyrol för att bla se Takida, Sonic Syndicate (kärlek!), Lillasyster och Raised Fist live <3<3
Sällskapet består av Fredde förstås :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback