Rape, a love story

Men gaaaaaaah, orkar inte... huset är uppochner, släkten är en ända röra, folk ringer stup i kvarten, ingen vet någonting och för första gången i mitt liv har jag sett både min mamma och min farmor gråta på samma vecka :(

Det värsta är att det är dom vuxna som bryter ihop och jag o min bror får bära upp alla andra just nu... dom är rätt tunga.

And I'll be here by the ocean
Just waiting for proof that there's sunsets and silhouette dreams
All my sand castles fall like the ashes of cigarettes
And every waves drags me to sea

I could stand here for hours
Just to ask God the question, "Is everyone here make-believe?"
With a tear in His voice, He said, "Son, that's the question."
Does this deafening silence mean nothing to no one but me?

Kommentarer
Postat av: Noafredrikke

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback