It's easier to fly, than loving you

Efter MYCKET tjatande på vår älskade fysiklärare Anders fick vi äntligen tillbaka proven idag (som vi obs skrev innan jul). Ang guess what? Två poäng från MVG igen. Exakt samma resultat som på förra provet :O Det ligger nån förbannelse över dom där sista två poängen... morr...

Var ju som sagt ledig igår då, vilket bara resulterade i ännu en lugn och skön dag (spenderades i stan med mormor <3) som följd av en extremt lugn och skön helg. Dissade utgång både fredag, lördag, söndag bara för att vara hemma och spendera lite quality time med min broder (fredag), Fredde (lördag) och Brushan (söndag). Väldigt trevligt och VÄLDIGT duktigt av mig tycker jag :)

Språkade lite med Ferry idag över mobilen, var väldigt länge sen jag hörde nåt från henne så det var kul =) Hon rycker in i lumpen nästa vecka. Kan inte låta bli att tänka på hur det skulle varit om jag aldrig hade skadat ryggen förra året och faktiskt mönsrat som jag hade tänkt från början. Då kanske jag också hade legat i en skyttegrav i skogen om ett halvår? En ganska fascinerande tanke, haha.

Och så dagens dilemma, hoppträna ikväll eller inte? Har inte tid egentligen (borde plugga) och hästen kanske inte är tillräckligt fräsh? Men jag VILL ju och vi behöver verkligen träna, tävlingssäsongen drar ju igång i och med februari... Gaaah

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback