I can live without you, but...

Okej guys, det är i morgon det ska ske! IMORGON. Wow, e grymt taggad, hoppas adrenalinet gör att det inte gör så ont ^^ Har fått reda på att det kommer ta ca 40 min, sen kommer min höft vara snyggare än era, heeell yeah! :D

Helgen var lyckad också måste jag säga, Malin fyllde ju år i lördags :D Hon fick förbjudna leksaker i present och helkväll på krogen, hoppas du blev nöjd med din dag love <3 Det blev till att föra på Nivå och sedan vidare till Toxic. För min del hade det blivit en hel del vin och alldeles för stark vuxendricka hemma hos släkten innan, eftersom mormor fyllde 70 samma dag, men då hade jag ju väldigt kul förstås och eftersom det iaf inte ledde till varken dumma misstag eller annat pinsamt så var det ju riktigt lyckat ;)

Och nu till helgen blir det till att planera sommarens resa med tjejerna, vart vi hamnar är ännu ovisst, men det blir en vecka på något soligt ställe med mycket party förstås! Alla väsbymänniskor ska ju till Magaluf så det vore såklart roligt att dra dit samtidigt, får se får se =)

Två flickor pratar om problem med sina respektive pojkvänner:
- Hur ska jag få min kille att sluta prata om sin förra tjej?
- Börja prata om din nästa kille!


Haha, så rätt

Kommentarer
Postat av: Mikis

Väntar med spänning på bildbevis ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback