Future is close

Om åtta månader räknas som nära, dä ÄR det nära nu!
Var hemma hos Natta igår kväll och planerade vår framtid. Dvs att vi om åtta månader befinner oss på andra sidan jorden :D Bestämde oss för att vi ska till BÅDE Australien och Nya Zeeland, eftersom hon helst vill till Australien och jag till Nya Zeeland. Så varför inte kombinera? Tar faktiskt bara fem timmar att flyga emellan =)=)
Vi ska ringa Work and travel i nästa vecka och höra när det börjar bli dags att boka. Sen slipper ni mej i ett HELT ÅR!

And guess what? I veckan som kommer ska jag äntligen bli märkt för livet, hoho :D

Kommentarer
Postat av: Mikis

Wow, jag funderar också på att göra något sånt där! Fast jag vill till New York! ;P Ska du tatuera dig? Vadå och var!? :D

Postat av: Mikis

Åh, vad kul! :D Det blir nog fint du ;)

2008-01-05 @ 13:54:44
URL: http://mpv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback