Duktig :)

Det tog inte hela natten att bli kvar med arbetet, ja e faktiskt klar NU =) Nåja, det behöver garanterat finslipas lite på, men det hinner jag i morron.
Dock hade jag nog varit klar för typ timmar sen om man inte vore så bra på att distraheras av annat hela tiden, suck :/

OCH eftersom jag läser en sån eminent bok just nu, så kommer jag nu (och säkert många fler gånger framöver) skriva ner några rader ur den här. Huvudpersonen är egentligen helt galen och scitzofren (typ), men man kan ändå relatera så läskigt mycket till vissa grejer han tänker. Det finns väldigt många likheter till Winnerbäcks ( <3 ) texter i det som skrevs, därför jag dras till det antar jag...

Jean Paul Sartre "Äcklet"
s. 48

"Någonting börjar för att sluta: äventyret kan man inte skarva i; dess mening ligger i att det dör. Mot denna död, som kanske blir min egen, dras jag utan återvändo. Varje ögonblick kommer endast som föregångare till de följande. Med hela mitt hjärta håller jag fast vid varje ögonblick: jag vet att det är unikt; oersättligt- och likväl skulle jag inte göra en rörelse för att förhindra dess förintande." 

Kommentarer
Postat av: Odinveronika

Great site and interesting informations. THX!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback