2008 :D

Så var det över, 2007.
Gick helt sinnessjukt fort. Året har inneburit att fylla myndig, ta körkort, skaffa nytt jobb och ny häst, festande som aldrig förr, utlandssemestrar worth to remember, glädje och tårar i massor och mycket, mycket mer. Sammanfattningvis? Ett bra år. Framförallt ett år som har gjort mig otroligt mycket starkare som person. Det har varit grymt jobbigt vissa stunder, men det tackar jag för nu! Självklart hade jag aldrig klarat det utan mina UNDERBARA vänner, som ställer upp i vått och torrt, vare sig det gäller att ha en axel att gråta mot, att sova över hos för att det är olidligt att sova hemma, eller bara garva åt ett skämt som alla andra skulle tyckkt var helt värdelöst. Inga nämda = inga glömda, men Annika, Malin och Issi, ni är så ovärderliga för mig att det är läskigt, älskar er av hela mitt hjärta och hoppas att vi ALLTID ska stå vid varandras sida!

Nyårsafton då?
Var HELT underbar! <3 Firades med finmiddag och fest som höll på till 6 på morgonen hos Filip och Moa. Till middag bjöds det helstekt oxilé med potatisgratäng och en supergod sås och till efterrätt glass med bär i skålar av hemmagjorda madelflan. Till det vin i massor förstås!
Tolvslaget skålades in med ÄKTA champagne på Filips gigantiska balkong, det snöade och var allmönt jättevackert med pussar och kramar till höger och vänster. Att Issi gjorde tabben att gå ut utan skor fulländade helt klart ögonblicket! ;)
Sedan drog festen igång ordentligt och temat på musiken blev mest nostalgi som bjöd till mycket dans och galna upptåg :D

Jag, Issi och Andreas sov över tillsammans med Moa och Filip och nyårsdagen spenderades sedan med städning varvat med pannkaksstekning och försök till att bota huvudvärken (inga namn nämnda :P) Traditionsenligt blev det sedan Ivanhoe på TV mellan 3 och 6 innan det var dags att dra sig hemåt på kvälsskvisten, ett dygn efter anländandet =)

Sammanfattningsvis alltså ett lika underbart slut på det gamla som början på det nya året :D Förhoppningsvis betyder det att det nya året kommer fortsätta i samma banor =) JAG har i alla fall lärt mig mycket under det gångna året som gjort att jag vet hur jag ska hantera det nya.

Lite bilder från kvällen (resten finns förstås på
http://carroolajn.bilddagboken.se ):

         

Kommentarer
Postat av: A

Gott nytt år min vackra brush! Det hår året blir fantastiskt och kaosartat:D

Postat av: Conradalida

Great site!!!

2008-10-07 @ 11:48:53
URL: http://conradalida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback