Wido :D

Lagledaren för RRKK ringde och jag blev uttagen till laget i Allsvenskan i hoppning i år :D FAAN va kul det ska bli!! Första omgången går i mars. Innan det ska vi ha en del lagträningar för Ragna Erlandsson och Thomas Hammar, jag fullkomligt avgudar båda dom tränarna så det kan inte bli så mycket bättre :D

Fast sässongen drar ju igång redan nästa helg med starter i Lurbo utanför Uppsala, 250 starter sammanlagt under lördagen, jisses... Hoppas min groda till häst kan hålla sig i skinnet bara så att vi kommer över hindrena TILLSAMMANS och inte var för sig :P

Och gårdagen blev lyckad som en kväll med Brushan i vanlig ordning blir :D Först hade vi bokad bord på Rice vid Östermalmstorg och käkade asiatisk buffé till vi nästan bokstavligen SPRACK och sedan bar det av till Sergel för några timmar i biomörktret framför Ben Afflecks regidebut Gone Baby Gone. Var riktigt bra faktiskt, även om den precis som Brushan sa, innehöll lite väl mycket onödigt dödande. Tyvärr är det nog bara att inse att det är en skildring av verkligheten...

Nattugglor som vi är åkte vi förstås inte hem efter bion (som slutade runt tolv) utan begav oss ut och gjorde stan osäker i några timmar, haha, vilket resulterade i att jag bara fick runt fem timmars sömn i natt och nu försöker hålla mig vaken här på jobbet :P Nåja, allför jobbigt är det inte och ikväll kommer det inte spela nån roll om man e trött eller inte, vi ska RÖJA ändå :D

Kommentarer
Postat av: A

fan vad kul med allsvenskan brush!

Postat av: Carro

A: Ja, jag vet, tack så mkt :D Du får hänga med som proffsfotograf på nån av tävlingarna! ;)

2008-02-05 @ 17:39:27
URL: http://carroolajn.blogg.se
Postat av: Conradjohanna

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2009-02-09 @ 09:58:43
URL: http://conradjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback