Who's your daddy?

Gosh, om jag var sliten igår så är det om möjligt ännu värre idag... Efter en seg men ändå helt ok bakisdag är jag som vanligt på promenad med Brushan när hon kläcker den briljanta idéen att vi borde sitta uppe och kolla på Oskarsgalan i natt, Johnny Depp var ju nominerad och allt. Sagt och gjort, knäppa som vi är bestämmer vi det och knatar ner till Ica för att inhandla de förnödenheter som behövs för att sitta uppe en hel natt, dvs en låda vindruvor och en hel hög med godis.

Tyckte dock att jag behövde få lite sömn och eftersom galan inte skulle börja förrän två gick jag helt enkelt och la mej INNAN. Haha japp, sov fyra timmar mellan halv tio och halv två, hade väckarklockan på och knatade över till Annika. Den höll sedan på till sex på morgonen och vi var faktiskt förvånandsvärt pigga ändå :D sov sedan ytterligare två timmar mellan halv sju  och halv nio innan det var dags att pallra sig iväg till stallet...

Väl där sken ju solen strålande vackert så jag tränsade min ädla springare och red ut barbacka för första gången på henne! Hon skötte sig exemplariskt för en gångs skull, vilket var tur för annars hade det ju kunnat sluta hur som helst ^^

Nu skiner solen fortfande lika härligt men jag har en del plugg att ta itu med innan ja ska åka iväg till massören om en och en halv timma så det är bara att sätta igång, hej och hå...

image46

Kommentarer
Postat av: A

love you brush!

vaknade inte av att du gick, men en timme senare väcktes jag av att lucifer hoppade runt i mitt ansikte haha

Postat av: Carro

A: Haha, jo han höll på att skrämma livet av mej genom att flyga runt som en galning när ja gick upp ^^

2008-02-25 @ 14:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback