Up and down

Vet inte vad det är för sjukt återfall jag fått med ryggen, men någonting är det helt klart... :(
Var hos massören igår som skällde på mej att jag inte strechar tillräckligt, jaja... Så imorse, efter att hon knådat ut allting, var det om möjligt ÄNNU värre, men nu efter träningen känns det mycket bättre! Ska tillbaka till henne om tre veckor igen så får vi se.

Äntligen fredag annars då och som sagt är jag sjukt deppig över att missa Bandit ikväll, men det blir middag på stan och bio med Brushan ist så det blir nog en bra kväll ändå <3

Och i morgon ska Emelie firas, kommer bli brakfest efter att jag och Fredde varit på vinprovning, haha :D

Nej ska ta och stänga igen den här affären nu och dra in till huvustaden istället!

Kommentarer
Postat av: Susanna

har du någon bra film och rekommendera ?

Postat av: A

fan för ryggen:( kämpa på brush!

Och du, det blr nog en trevlig kväll? NOG? det kommer bli supermys:D

2008-02-01 @ 18:07:51
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Carro

Susanna: Vi såg Gone Baby Gone, och den var riktigt bra faktist! Kan rekommendera :D

A: Thanks Brush, I will!

2008-02-02 @ 13:08:45
Postat av: Nicolaidina

It is the coolest site,keep so!

2009-02-13 @ 09:42:52
URL: http://nicolaidina.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback