Take me higher, higher..

Har faktiskt bestämt mej, jag VILL inte träffa någon just nu. Ingen pojkvän alltså. Har insett att jag ju faktiskt lämnar landet om bara ett halvår och att behöva bryta upp och lämna någon då, nej fy fan säger jag bara, skulle inte palla det. Räcker med att jag måste lämna mina vänner under ett helt år, men dom vet jag ju med säkerhet att dom finns kvar när jag kommer hem i alla fall...
Så jag sätter på skygglappar och lever mitt röjiga singelliv till max den här våren, tänker flyta runt som jag vill bara för att det är så förbannat kul och absolut INTE släppa någon inpå livet. Det får vänta helt enkelt.

Bara att hoppas att Mr Right inte dyker upp just nu då för då lär jag ju missa honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback