I build my life around this music

1. Faber Drive - Again (acoustic)
2. Korn - Hold on
3. Armand Van Helden - NYC Beats
4. Stone Sour - Zzyzx Rd.
5. DJ Zany & Tatanka - Wise guys

Synd bara att min (citerar mig själv) "musikalitet sträcker sig till att lyssna på den". Skulle vara underbart att kunna spela nånting själv...

Annars måste sägas att jag och Fredde plockade extremt många vuxenpoäng på vinprovningn i lördags, vilken dessutom var hysteriskt rolig! Efter väldigt stora mängder vin och andra diverse drinkar med föräldrarna och deras vänner bar det sedan iväg till Emelie där det utlovades party :D Jag och Jennie drog igång Benni Banassi på spelaren och resten behöver väl inte förklaras, vi dansade järnet helt enkelt ;)
Runt 2 började folk dock droppa av så kvällen avslutades med Pichonary (stavas??) i någon timme till, haha.
Jag mådde dock förvånandsvärt bra på söndagen då det förstås bara var att pallra sig vidare upp till jobbet ^^

PS. Visst har bloggen blivit snygg förresten? Carro har lärt sig lite rolig design ;)

Kommentarer
Postat av: Kim

nämen hejsan plutt. Självklart ska vi det! jag kan typ när som helst ;D

Postat av: Carro

Ja :D jag ringer dej nån dag =)

2008-02-05 @ 22:45:04
URL: http://carroolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback