Bring me everyone...

HA, tycker grymt synd om mina grannar just nu, har precis kommit på hur nya baslådan till högtalarna fungerar och då måste den ju användas, den e gryyyym :D

Dagen? Tja, jag har mest gått runt och tyckt synd om mej själv för att jag spenderar mina lovdagar med att plugga fysik och jobba :/   Men ikväll har jag huset för mej själv (igen) och Malin och Issi kommer över så det blir sweet, känner på mig att sömnen kommer utebli ganska hårt dock ^^

OCH jag har precis städat hela huset! Den ni ;)

I wanna keep it, though I eat it
Shove it in my mouth
I can't control my evil I

I wanna keep it, though I eat it
Have a bigger bite
I love you baby, though I hate you

image47

Kommentarer
Postat av: A

du och jag lär ju dunka swing på di nya baslåda;)

Postat av: Carro

A: Haha, ja LÄTT :D Glömde fråga va dina föräldrar sa om dina högtalare förresten? Märkte dom nåt? ^^

2008-02-28 @ 18:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback