På tisdag ska jag flytta ut ur mig själv

Om exakt en vecka åker jag. Om exakt en vecka åker jag. Om exakt en vecka åker jag. Om exakt en vecka åker jag. Om exakt en vecka åker jag...

Okej, tror ni har fattat vinken.

Om exakt en vecka åker jag. Sen blir det Sweden no more på nästan ett år. Istället blir det Surfers Paradise, Stora Barriärrevet, Yves Rock, höga berg och djupa dalar på Nya Zeeland och extrem shopping och malariamyggor i Malaysia.

:D :D

Kommer hålla bloggen igång under resan, men den mesta uppdateringen kommer ske på
http://carolinejonsson89.resdagboken.se . Spana in den! :D

För övrigt blev jag utbjuden på en väldigt trevlig lunch i solen av Victor idag följt av att vi strosade runt i centrum och införskaffade lite förnödenheter inför avresan. Och nu ska jag strax iväg för att hämta Brushan på jobbet och sen spendera lite quality time med henne och Arvid ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback