Konsten att hantera saker och ting

Så hände det som inte fick hända. Det som jag bestämde mig för i och med att jag och Natta bokade vår resa. Det som skulle vara det sämsta möjliga innan avresan. Och jag som har varit så duktig hela vintern och hela våren.

Japp, jag har blivit kär.

Och det är verkligen inte vilken kille som helst. Det är den killen. Aldrig känt såhär starkt för någon efter så kort tid.

Och jag som bestämt mig för att det där med kärlek inte var något för mig inom en väldigt lång tid framöver..

Plötsligt känns den 26 augusti inte alls lockande längre, tvärt om. 11 månader ifrån varandra efter att bara ha känt varandra i 3 veckor?

It might kill me

Kommentarer
Postat av: A

Det där låter riktigt jobbigt.. =/



Men hoppas du och Natta har det bäst där nere, du förtjänar det efter allt som hänt.

2008-08-06 @ 15:03:11
Postat av: A

(psst brushan bara så du vet.. den A som kommenterade ovanför var inte jag:))

Postat av: Linn

självklart :) [email protected]

hoppas allt är bra =)

2008-08-09 @ 14:56:10
Postat av: Carro

A: Mjo, det är sådär :/ Men tack så mkt :)



A (igen^^): Haha vem är det då tro? :P



Linn: Det är super, ses på lördag då! :D

2008-08-10 @ 23:56:51
Postat av: Alawju

Great work,webmaster,nice design!

2010-10-06 @ 09:09:12
URL: http://alawju.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback