I'll fly with you

Underbar dag. Spenderades med Brushan och inkluderade lunch på Rudbeck (!), TV-tittande med OS-silver till RGB och Ninja i hoppningen ( :D) och drinkplanerande inför helgen.
Sedan bakning och häng med tjejerna hemma hos Natta på kvällen. Fick världens finaste avskedspresent i form av "Carros Bok". En bok full med bilder och citat från våra tre underbara gymnasieår tillsammans. Det var verkligen den finaste present jag skulle kunnat få, tusen och tusen tack tjejer, ni är bäst <3<3

Sista helgen hemma i Sverige kommer bli underbar den också. Emil kommer imorgon och bara det vore såklart nog egentligen =)  Men det blir först middag här hemma imorgon kväll och sedan åker vi till landet på lördag morgon för den årliga sommarfesten tillsammans med Freddes, Sandras och Antonias familjer. Kommer bli grymt :D

Och igår var jag och hälsade på min vackra ponny som jag haft utlånad i snart ett år nu. Det var underbart att se honom igen trots att det gjorde lite ont att se hans "andra" hem och inse att han nästan tillhör någon annan mer än mig trots att det är jag som äger honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback