Priset vi betalar, för att klassas som elit...

Det är 30 grader i solen just nu och jag sitter inne med min fysik... DET, gott folk, är fan inte kul! Nåja, bara några veckor kvar nu sen är det över, slut, finito. Hang in there.

Annars var det som sagt skiva i fredags igen, NV3:ornas på Åva Gymnasium. Sådär, måste jag säga, inget jättedrag direkt och ingen riktig studentkänsla. Men jävligt kul att festa med barnsdomskompisarna Antonia och Sandra dock och ännu roligare att titta på alla stiliga (hrmm..) pojkar som kvällen till ära hade klätt sig helt i rosa, och det med bravur. Haha, dom var såå söta ;)
Fick oss en trevlig promenad hem genom stan sen också när vi missa tunnelbanan. Hade jag inte haft så förbannat ont i mina fötter hade det varit ännu trevligare förstås...

Nej, dags att hugga i med plugget en timme till nu innan det blir ett pass Body Pump på gymmet kl 5, ska bli skönt att röra på fläsket en stund efter att ha suttit still hela dan =)

        

Kommentarer
Postat av: Miccan

Vill du ta med dig någon på min skiva? :) Ta med digg annica eller någon! Vi måste sälja biljetter ^^ Ring mig!

070 444 17 06 om du inte har mitt nummer ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback