Nu rullar det igång..

Träffade Anders Hansson idag, läraren som ska följa med oss till USA. Imorgon blir det gruppfotografering och intervjuer som mediaeleverna ska göra till ett reportage om projektet och i nästa vecka blev jag ombedd av rektorn att ställa upp på några intervjuer med ett par journalister som ville skriva om projektet och resan! Kommer bli grymt kul hela alltet, och nu vet jag vilka de andra två som ska följa med är också och det är båda personer som jag känner sen tidigare så det kommer bli ett härligt gäng :D

För övrigt är det nu allt annat börjar dra igång också, första skivan på fredag :D Det nalkas storfilmstema à la Jensen Norra på Chaplins bar och jag och brushan kommer entra röda mattan som det berömda paret Sandy/John Travolta i grease! ;) Min ädla vän ska alltså förvandlas till kille över en kväll och själv ska jag skaffa uberlockigt hår, slimmade svarta kläder och röda pumps, see ya'll on friday ;D

Helgen som var bjöd på överraskningsmiddag för Filip och födelsedagsparty hos Mikis, alltid lika kul =) Slopade en tävling i söndags eftersom det inte kännts helt hundra på träning senaste veckorna, men det tar vi snart igen! Imorgon åker vi till Rimbo och tränar terräng inför fälttävlanspremiären, längtar!

Kommentarer
Postat av: Sveinungsimone

really good site!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback