Kommer inte hinna blogga imorron...

Eftersom det kommer va en FULLSMOCKAD dag! Har bara två lektioner som vanligt på förmiddagen och slutar vid halv 12. Men sen måste ja till polisen och hämta ut mitt nya pass och sen ska ja och Natta sätta oss hos henne och fylla i alla papper inför resan :D Mycket som ska fixas; visum, bokning av alla datum (Mellan Australien, Nya Zeeland, Malaysia och hem igen), bokning av eventuella kurser som dykarcertifikat, bungy jumping och massa sånt!

Klockan fyra ska jag på en anställningsintervju som blev uppskjuten från förra veckan och klockan fem börjar redovisningen av HIV-projektet i skolan. Sen blir det till att byta om på skoltoaletten till kvällens utstyrsel, det vankas ju middag och sen PARTY på Freddes och co:s Nautiska skiva :D Som tur e är vi lediga på onsdag ;)

Men ikväll blir det inte mycket roligare än att jag ska bänka mig framför fysikböckerna ett par timmar nu. Stallet klarade jag av innan skolan idag. Och just det, Prison Break kl 22, inte att förglömma.

PUSS

image58

En John Travolta, en Sandy, en alv. Och en gubbe som försöker hålla sej för skratt i bakgrunden ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

haha men USCH vilken hemsk bild på miiiig!

Postat av: Carro

Elin: Haha, neej då du e så söt :)

2008-04-24 @ 08:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback