För att det bevisa ska jag vända, glaset på dess rätta ända :D

Okej, skivan igår var så gryyyyymt lyckad att jag blir helt lycklig när jag tänker tillbaka på den :D Fy FAN vilken grym stämning under middagen, alla hade gått in för temat till 100 %, förväntningarna var shyhöga men införlivades med råge. GOOD WORK Fredde, Henke, Henke, Alex och Oskar!!

Det fanns utklädnader av alla de slag också, värdarna var coolast förstås i sina likadana outfits, och sedan fanns det allt från pirater till sjölejon och skeppsråttor ^^ Själv struttade jag runt som en (något tillspetsad) marinofficer och det gick hem ;)

Det blev en hel del "Fredde på bordet", "Dexwik på bordet" osv, allt för att supa värdarna under bordet. Och låt säga att vi lyckades ganska bra ;) Det sjöngs ramsor och dansades på stolarna så man trodde att hela paketet med middagsdukning och allt skulle välta, föräldrarna hade skrivit en hel sång till sina söner och jag, jag höll tal!! Jajamensan, helt oplanerat och improviserat ett litet tal till Fredde inför sisådär 100 pers, ganska stolt över mej själv och det gick hem hos publiken också :D

Senare under kvällen slog jag ihop mej med en av värdarna, snyggingen Alex, a.k.a Dexter, och släpade med honom hem som nattsällskap. Nåja, inte för att jag behövde släpa direkt ^^ Stannade nåra timmar i morse tills vi hade nyktrat till tillräckligt för att ja skulle kunna köra hem honom till Täby. Alldeles för gulli grabb det där, nu vill ja ju förstås träffa honom igen.. INTE BRA. Suck, farlig mark det där..


Vidare skulle man ju försöka plugga idag eftersom vi var lediga. Det gick ju bra. NOT.

image59

           
      

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ojojoj, nattsällskap? Där ser man ;) haha=D

Postat av: Mikis

Oj oj oj ;) Låter som en skitkul kväll! Jag vill också ha råd att gå på sådär många skivor! Har typ 5 inplanerade i alla fall :P

2008-04-24 @ 00:17:41
URL: http://mpv.blogg.se
Postat av: A

ah underbara kväll! Så värt väntan;)

2008-04-24 @ 17:41:52
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se
Postat av: Fredrik

härligt att du också hade kul. Tack så mycket för ditt mycket fina rörande tal det värmde verkligen

2008-04-24 @ 22:20:49
Postat av: Carro

Jenny: Haha jo, det blev så ;)
Mikis: Hehe jo det är grymt kul, fast fem är ju inte lite faktiskt :D
A: Visst var det!!

2008-04-24 @ 22:58:47
Postat av: Carro

Fredde: Åh va glad ja blir att du gillade det, var lite kort men jag ville verkligen säga nånting iaf! =)=)

2008-04-24 @ 23:02:45
Postat av: Mikaela

Du går ju på minst två i veckan verkar det som,haha :)

2008-04-24 @ 23:22:31
URL: http://mpv.blogg.se
Postat av: Fredrik

Jag tyckte inte att det var kort eller jag tänkte inte riktigt på längden...

2008-04-24 @ 23:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback