Dags att sova?

Jag har nu varit vaken konstant i mer än 1 ½ dygn, utan en minuts sömn, börjar kännas i huvudet...

Igår var det ju äntligen dags för Jennies och Fias efterlängtade skiva med "Storslagna-filmer-tema" :D Jag och brushan ägnade mången timmar framför spegeln för att få fram den perfekta Grease-looken innan det bar av till Chaplin's Bar. Väl där träffade vi alla härliga partymänniskor och röjde järnet nästan ända till sängningsdags.

Missade dock nattbussen som gick vid tre och fick (i vanlig ordning) spendera en timme på Donken i väntan på nästa. Detta resulterade i att jag inte var hemma förrän vid halv fem. Och eftersom jag visste att jag skulle upp kl sex idag för att börja jobba i stallet sju, så kändes det bara dumt att gå och lägga sig. Så jag drog igång en rulle och bytte bara partyblåsan mot ridkläderna och körde iväg till stallet direkt kvart i sju... Jobbade sen hela dan, kom hem vid fem, duschade och åkte direkt till Malin på 20-årsmiddag och kom precis hem =)

Så, liiite trött e man men det var det värt :D Klarar mig förvånandsvärt bra helt utan sömn dock, tydligen :P

image48

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du måste skicka alla bilder sen :)

Postat av: victor

fan va ni e heta;)

2008-04-13 @ 15:03:33
Postat av: Carro

Mikis: Absolut! :D
Victor: Hehe, tack så mkt :D

2008-04-13 @ 15:19:24
Postat av: Miccan

Nu har jag förstökt att komentera den här bilden 3ggr, den bara lägger ner.. Men ni är så söta :D

2008-04-13 @ 15:37:26
URL: http://micaelamarie.blogg.se
Postat av: Carro

Miccan: Hihi, tack så mkt =)Kommentarerna brukar strula för mej me :P

2008-04-13 @ 16:54:53
Postat av: Klas

Körde till stallet? =O
Ajaj Carro, dont drink and drive!

2008-04-14 @ 09:51:16
Postat av: Carro

Klas: Haha, nej då! Jag drack faktiskt INGENTING efter klockan tio eftersom jag visste att jag skulle köra, tro det eller ej ;)

2008-04-14 @ 10:47:07
Postat av: Adam Sandler

Thank you for the informative website

2010-09-06 @ 09:28:42
URL: http://adam-sandler.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback