Because I love you so very much, darling

Studentklännigen är köpt!
Japp, kan inte riktigt fatta det själv, trodde det skulle ta mig hela våren fram till den 5:e att springa runt för att hitta den perfekta klänningen, och så hittar jag den första dagen jag försöker. Och inte nog med det, den allra första klänningen jag provar i den första affären. Helt otroligt, den bara var där och var alldeles underbar, alldeles perfekt och alldeles jättedyr... Nåja, det sista tänker jag bortse ifrån eftersom den var alldeles underbar och jättensygg och perfekt ;) Dessutom är jag ganska säker på att jag kommer vara HELT ensam om den, eftersom det är en fransk klänning direkt ifrån Paris som hon som hade affären bara hade köpt in 4 st av till Sverige, så ganska unik är den :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bild! Bild! Bild!

Postat av: Carro

Mikis: Kommer! ;)

2008-04-10 @ 20:01:27
Postat av: Ragnaredel

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-02-11 @ 10:30:28
URL: http://ragnaredel.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback