Back to 90'ts :D

Jajamen, ikväll är det dags för skiva med tema 90-tal! Haha, kommer bli grymt kul att se vad folk lyckas rota fram ur gamla garderoberna... Jag har i alla fall varit i min mors och snokat och hittat VÄRSTA festklänningen från typ 92, och gissa vad? Den e tom snygg ^^ Sjukt omodern förstås, men det är ju poängen ;) Och snäll som mor var så satte hon sig och sydde in den till mej igår eftersom den var jätte för stor :P

Men innan det blir kväll så har jag en hel del att få gjort... har precis vart på banken och öppnat ett nytt konto för mina sparpengar till resan och senare idag måste jag till polisen och fixa nytt pass (insåg häromdan att det gamla går ut innan jag hinner komma hem ^^). Dessutom ska jag putsa lite på mitt CV inför en anställningsintervju på onsdag och så plugga förstås, DAMN det här biologiprojektet tar död på mej...

Well, ses på Oxid ikväll! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Seal the deal me Aron för fan...

2008-04-15 @ 03:17:17
Postat av: Carro

Vem?? ^^ Man får inte kommentera anonymt i min blogg! :P

2008-04-15 @ 21:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback