turning over

efter snart fyra år tillsammans sa jag i morse farväl till min älskling och även fast jag fortfarande äger honom på pappret så kommer det kännas konstigt att han inte kommer stå där i stallet morgon. Att någon som funnits i ens liv varje dag helt plötsligt försvinner... ja, tårarna var nära men jag vet att han kommer få det bra. dessutom ät det ju faktiskt jag själv som valt att lämna bort honom. men ändå :'( en vackrare häst kommer jag nog aldrig träffa!

Fast får ju hem nya pärlan redan ikväll så hästlös behöver jag förstås inte gå! 

Puss på dej Notte, om ett år räknas som snart så ses vi snart! <3


Kommentarer
Postat av: N

Varför lämnar du ifrån dig fina Notte? Vad är det för nytt du skaffat?

2007-10-16 @ 11:14:24
Postat av: Carro

N: För att jag är för gammal att tävla honom nu och vill ha en stor häst att utvecklas vidare med :) vem frågar förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback