gaaah

hej jag heter caroline och mitt dygn har 48 timmar...

åtminstone skulle det behöva ha det. som vanligt är det fullspäckat schema som gäller; skolan, tidningen, jobbet, 2 hästar (nåja, en och en halv, har börjat träna min hopptränares treåring några dagar i veckan oxå) och så vill man ju hinna med att träffa folk också. Hemma är jag dock aldrig, typ 1 timmes vaken tid per dygn pch den går då självklart åt till att plugga. Fast det är ju så jag trivs, full rulle hela tiden. Och det konstiga är ju att jag faktiskt HINNER med allting, förstår inte själv hur det går till. Jo vänta, sömnbrist kallas det. Fast sova är ju överskattat, eller hur?

Sa visst till min kära mor här för ett par veckor sen när vi diskuterade detta (tror det var någonting om att ända gången hon såg skymten av mig var i stallet eller nåt :P) att det var ju en jäkla tur att jag inte hade en POJKVÄN att ta hand om också, för det skulle jag ju aldrig hinna med och den stackaren skulle ju aldrig se till mig... Nä, det gick helt enkelt fetbort...


Puss och smack 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, ibland kan det vara svårt att hinna med men som sagt då ser man fram emot att träffa pojken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback