One night at Clara's

Wohoo, vi hade sån grym tajmning igår, kom PRECIS innan kön börjde ringla sig milslång utanför. Var en himla tur eftersom det var snorkallt och Carro som vanligt hade bara (nästan) ben :P

Sedan blev det fira av! Ända sen i Frankrike i somras hade vi planerat att ge Issi en krogrunda som hette duga så fort hon fyllde år, och så blev det :D

Kvällens klockrenaste måste ändå ha varit (den för övrigt URSNYGGA) bartendern när vi först kommer fram till baren:

Jag: Har du lust att slänga ihop en P2?
Han: (vänder sig till sin nästan lika snygga bartenderkompis) HÖRDE du Mange, jag får inleda kvällen med en P2, det kallar jag kärlek, KÄRLEK!
Issi: Men du, jag och Natta här tar också en varsin då.
Han: 3 st?? Det här är ju underbart, äntligen några son vet hur man dricker!

Haha, DET kallar jag yrkesskada ^^

Hur som blev det en hellyckad kväll, med både Cosmopolitan, Bacardi och vinsvepning till Issis ära (men som jag för övrigt vann ^^). Grymt när dom sedan efter hel del uttjatade partydängor drog på Paradise City på dansgolvet, DÅ blev det ös ;) Sedan var jag ju duktig att tappa min garderobslapp nånstans i vimlet så jag var tvungen att snacka ut jackan ur garderoben, men det gick ju bra det med :P Att det sedan ÖSREGNADE när vi skulle hem klockan tre på morgonen var ju mindre lyckat kanske...

image17

Norrvikens stn by night... Kände mej ungefär lika skum som jag ser ut ;)

Bästa dagen-efter kommentaren fälldes sedan av Brushan i morse vid frukostbordet:
- Carro, men då borde man ju skriva på studentmössan: Annika-Välanvänd!

WTF? ^^

Kommentarer
Postat av: A

haha ööhhm.. jag tar tillbaks det jag sa^^

Postat av: Carro

Haha, den satt fint sådär på morgonen när man var lagom rolig annars ^^

2007-11-25 @ 14:24:56
URL: http://carroolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback