Carro <3 Annika

Fan brushan, i år har vi känt varandra i 10 år. Vi bestämde ju att vi måste fira det, har bara inte riktigt kommit på hur än... Här kommer i alla fall en liten hyllning till dej, Annika.

Minns du första gången vi skulle tälta på din tomt, och drog in ALLA gosedjuren i tältet, eftersom vi inte skulle våga sova där annars?

Minns du när vi skulle börja högstadiet, LIVRÄDDA, men överlyckliga, eftersom vi hamnat i samma klass?

Minns du balen i nian?

Skolavslutningen?

Alla underbara vårdagar i stallet, mysiga höstkvällar hemma, röjiga fester vi fullkomligt ÄGT och din 18-årsdag på krogen?

Skulle kunna rabbla i flera timmar, om allt undertbart roligt vi haft tillsammans. Visst har vi haft dåliga tider också (som jag och din kusin e BÄST på att diskutera ^^) och visst var vi ovänner i vad var det, ett helt år??

Men som vanligt hittade vi tillbaka till varandra och sedan dess har du stått vid min sida. Alltid funnits där när jag behövt mig, med världens klokaste ord och godaste råd (japp, du borde fundera på psykologyrket :P) och stöttat mej i alla väder. Tack vare dej klarade jag av förra hösten och vintern som jag faktiskt inte trodde att jag skulle göra. Tack vare dej har jag gjort några av mina bästa val här i livet. Jag vet inte hur du bär dej åt.

Du är bäst helt enkelt.

Och jag älskar dej av hela mitt hjärta.

Om mindre än ett år tar vi studenten och jag kommer befinna mej på andra sidan jorden i ett helt år. Jag kommer sakna dej som FAN, men jag vet att vår vänskap kommer att hålla för den prövningen också, precis som den hållit för så många andra redan! Du kommer för alltid förbli VÄRLDENS BÄSTA BRUSHAAN! <3

             

Kommentarer
Postat av: A

Brushaaan!
Fan vad du är underbar! Vart alldeles sentimental och tårögd här hemma nu,
du anar inte!
Jag älskar dig, du har verkligen peppat mig till att bli en mer utåt person och till att våga, samtidigt som du aldrig någonsin ifrågasätter den jag är eller om jag fegar ur ibland.
Jag är så grymt glad att jag har dig och att vi fann varandra igen för du har blivit en av de viktigaste människorna i mitt liv.
Kommer sakna dig sjukt mycket när du åker men det är som du säger, våran vänskap är här för att stanna.
Älkar dig Carro, vi har haft så jäkla kul de senaste 10 åren att vi helt enkelt måste fira det och att det kommer bli måååånga år till.
DU ÄR BÄST BRUSH!

Postat av: Septusa

Your website is extremely interesting

2008-01-12 @ 02:02:42
URL: http://septusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback