look into my eyes, tell me what you see

you won't see a damn thing.

cause my life makes no sence to you

okej, idag är en stor, fet klagodag, så det så. hade praktiskt fysikprov ida, gick iof helt ok. körde fast totalt i början o klassade mej själv som totalt dum i huvet, men sen fatta ja faktiskt va d handla om och tror ja svara rätt på allt. blev klar när d va typ en halv timma kvar på lektionen så hann me en buss tidigare hem. d va då d slog mej. fy fan va tråkigt allt e just nu. alla mina underbara vänner e kvar o finns där vad som än händer, har träffat massa nya underbara människor på senaste tiden osv. men jag får ju inte göra NÅNTING. till skolan, hem från skolan, plugga, ut på promenad me fredde o voven (utan den dagliga rutinen skulle ja döö). o allt e ryggens fel, det har bokstavligen förstört mitt liv. inte nog med det så fick jag svaret från röntgen när ja kom hem. inget diskbrock, men dock en disk som hamnat helt snett som ingen vet hur lång tid det tar innan det fixar sej. kan lika gärna ta ett halvår till...

har ju redan levt i en fucking cell i 4 MÅNADER :(
får inte träna, inte springa, inte jobba på caféet o framförallt inte rida. låter säkert jättefånigt för er som inte gör det eller tycker hästar inte är något, men Notte e verkligen min bästa vän, som alltid finns där o som ja upplevt så otroligt mycket framgångar och roligt med. och eftersom han e ponny så e d här sista året ja får tävla honom, sen e d SLUT, totally... o vi som hade så stora planer... blev uttagna till elitsatsningen i distans och division 1 i allsvenskan i hoppning och skulle få vårt bästa år, vårt sista år skulle bli det bästa.. nu blir det inte så...

I don't know if this cage can hold me any longer.

skotthål
dom skjuter på mej
dom är överallt
jag flyr, springer rakt ut
ser ingenting, dom är överallt
skotthål

blodet pulserar ut från hjärtat
tillsammans med dej rinner det ut på gatan och tvättas bort av regnet
skotthål
rakt i hjärtat

fast du lovat, så följde du mig aldrig till himlen


Kommentarer
Postat av: A

brush brush..:( det får bli muffinsbak och gnäll snart.
love you, hoppas det löser sig snartsnart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback