för att jag är så jävla bra på att ljuga

Säg inga onda ord är du snäll
än doftar solen i junisand
Höstluften tilltog i en sensommarkväll
Men med dig och din stil blir jag lugn och civil
som en ventil i Bortomland

Som gränslös passion utan hjärtan i brand
Utan lustens blodiga tand
Säg inga onda ord är du snäll
Min styrka är alltför difus

Så försvann vi in i Bortomland i kramduell
Inga heta begär, ingen kärleksaffär
Sånt blir så pinsamt i morgonljus
Men tack för en paus, för ett underbart rus
i en värld så vulgär och burdus
Tack för tystnad i betongens tunnelbanebrus

Och nog längtar jag tillbaks dit ut ibland
Två kvarglömda hjärtan sköljs av vågor på en strand
i Bortomland

Kommentarer
Postat av: Geirhelena

Great site keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback