ånger, dock bra sådan

vet ärligt talat inte vad jag ska säga. vet faktiskt ännu mindre varför jag överhuvudtaget bryr mej längre. nejnej, ännu bättre, varför jag BRYDDE mej. helt uppriktigt nu, så ångrar (belive me, mitt motto i livet är att aldrig ångra det man gjort) jag allt jag gjort angående detta (jojo den som känner sej träffad förstår vad jag menar, ni andra kan ju komma tillbaka o läsa i morron när vi pratar om nå roligare :p). ångar att jag ens försökte, ångrar att jag ansträngde mej, ångrar att jag trodde att det skulle kunna bli bra och ångrar att jag inte lydde ett gott råd jag fick nån gång för typ 1½ månad sen. fast jag gjorde det ju av en anledning. nu kan jag ju endast skratta uppgivet åt det. Can't make it trough another days humiliation. that's why.

och ända anledningen att jag faktiskt skriver det här överhuvudtaget var för att jag så sent som idag fick reda på massa som någon (som absolut inte har någon anledning att ljuga) sagt, och som INTE stämmer överens med din version lilla vännen, och som gjorde så ont att höra så jag var bara tvungen att skriva ner den fär skiten.

hoppas du förstår att jag faktiskt vill tro på det du säger. eller nej det vill jag ju inte alls det förresten. eller, äsch skit samma. jag glömmer det här nu. känner du för att förklara det nån gång kan du ju höra av dej.

du är ett minne för livet. men ack så blott ett minne.

wellwell, lessen om ja tråkar ut er som läser, stackare, jag ska sluta jag lovar.

ikväll blire iaf tusenbröder på TV med grabbarna, d blir najs! :D tvinga mej inte att dricka cola bara, muppar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback