På Wången :D

tjoho alla glada =) e på wången nu med dessi and having a wonderful time :D
anlände igår kl 8 o vart hämtad av dessi o tosse. vi käkade en burgare på frasses o tog sen bussen in till östersund vid 9. vi va tydligen bjudna på fest fick ja veta när ja kom fram, så d va bara o hänga på :P alltid sagt att nån gång måste man ju fest med norrlänningar o nu skulle d alltså bli av ;) o ja säger bara en sak: fyyyyyy faan vad dom kan dricka! dom får fan aldrig nog, tål hur mkt som helst :P
fick skjuts hem sen på natten av en snubbe som va där (den som hade druckit minst av dom, vill iiinte veta hur mkt... :P) va väl på wången vid halv 4, satt uppe o snacka världsproblem i typ en halvtimme sen somna vi som stockar =)

ida vare sovmorron, väcktes vid 11 av att stoffe (pojkvännen i sällskapet) ringde o sa att dom va på väg för att mecka skotern. så d va bara o pallra sej upp o ut i kylan.

kvällen efter middan har ägnats åt hästarna, pysslade o pussade på dom "små" sötnosarna o fick en runttur i stallarna, FETT STORT här kan ja säga =) snart ska vi ner o kvällsfodra o sen bänkar vi oss väl framför tv:n för o kolla sluttampen på schlageraftonen.. i morron ska vi ut o köra :D

du ska inte tro på den som med ett leende kan säga jag älskar dej
du ska tro på den som med tårar i ögonen kan säga förlåt

jag trodde jag fått reda på vad kärlek är.
men jag har ingen aning.

Kommentarer
Postat av: Arnttina

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback