You're the closest to heaven that I'll ever be

Okej, fysikprov om drygt en vecka. Jag har pluggat absolut ingenting. Men har jag panik? Nej. DET oroar mig.
Har med mig böckerna till jobbet nu iaf, får försöka plugga lite så fort det är lugnt...

Träffade Johan i skolan i fredags btw! Han var där för att kopiera några stora ritningar han hade till sitt skolaarbete (han pluggar tydligen inredning nu) och passade på att kolla på showen. Var väldigt roligt, har ju inte pratat med honom på ett och ett halvt år :) Alltid skönt att man efter omständigheter kan snacka som vanligt folk =) Han berömde showen också och det var skoj, han hade ju trots allt en av huvudrollerna -05 så om han tyckte den va bra så tror jag honom :P

Andra advent idag förresten.
Vilket skämt.

Kommentarer
Postat av: Abdulalice

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback