Hektiskt...

Är i skolan typ dyngnet runt just nu o förbereder inför showen... Kul som satan är det, men shiiit vad slitigt...
Känns dessutom rätt wierd att va där 24/7 utan att gå på några lektioner (nåja, i snitt en om dan :P)

Detta resulterar förstås i att ja inte kunnat jobba på hela veckan (min chef e iiinte glad) och jag har inte hunnit plugga någon fysik alls. Känns ju uppfriskande eftersom provet är om exakt två veckor och för tillfället känns det som att min kunskap på dom här kapitlen = noll...

OCH det dummaste med showen är att vi är för många dansare till tjejdansen vilket gör att vi fått dela upp oss i två grupper = alla får inte dansa alla shower. Jag fick som tur var vara med på kvällsshowen, men guess what? JAG ÄR INTE MED OCH DANSAR FÖR TREORNA! Kul? Inte direkt eftersom det är ju där alla går som man vill ska se liksom.. bajsapa.. Så alla treor som vill se mej dansa får väl klä ut sig till en liten etta o gå på showerna kl 8.30 el 13 ;) Och herregud, jag ska stå LÄNGST FRAM! Jösses...

Nej, dags för skönhetssömnen nu så man inte ser ut som en zombie dom närmaste dagarna ^^



Scenbygge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback