Gårdagen...

var helt fantastisk!! :D
middagen på F12 var helt outstanding, aldrig varit med om något liknande.. de sju rätterna blev egentligen nio (eftersom både förrätten och efterrätten var uppdelade i två "delrätter" :P)
till allt detta var det förstås olika sorters viner och champagne i massor.. aldrig varit med om något liknande i smakväg i alla fall, var helt klart en otrolig upplevelse! och Klas och jag lyckades smälta in riktigt bra i den snobbiga miljön bland alla pratglada vuxna, tycker jag var duktigt av oss =)
fast det kostar ju som det smakar.. notan hamnade på strax under 2000 kr, PER PERSON! Inte helt fel att bli bjuden på en sån middag ;)
sen att man inte ens kommer ihåg vad rätterna var för nåt i efterhand eftersom man aldrig hört talas om nåt liknande innan är väl en annan sak... ^^

allt detta resulterade dock i att jag inte var hemma förrän vid två på natten och så började man ju 8.20 idag... nåja, inget snack om att det var värt det iaf! :D

stänger på jobbet en timme senare än vanligt idag också eftersom vi har längre julöppettider nu... betyder kl 7, hemma typ 20 över.. käka middag och sen, PLUGGA! det eeeefterlängtade (wihoo) fysikprovet är ju i morgon ^^ faktum är att jag faktiskt ser fram emot det bara för att det ska bli så sjukligt skönt att ha det gjort!

nån idé på vad man kan köpa till sin 16-åriga broder i julklapp förresten? :S

puss och smack <3


Kommentarer
Postat av: Millsberry Cheats

good site, need more information! Thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback