Faaaaaan!!

Nu har rösten försvunnit helt igen.. hade fått tillbaka den igår, men när jag kom hem från stallet på kvällen fick jag inte fram ett ljud = P A N I K inför showen imorgon, jag har ju för f*n repliker!! Hur ska det gå?? Jag MÅSTE helt enkelt bli bra, finns inget alternativ..

E på jobbet nu medan dom andra e kvar i skolan och repar, borde verkligen vara där.. Men hur ska man räcka till? Chefen är jättearg för att jag inte är här, dom andra är arga för att jag inte är i skolan. Så vart ska jag va? Kan inte klona mig... ångest ångest... Stänger här sex i alla fall o då är det tillbaka till plugget i ilfart, SHIT vilken tur att man har körkort såna här dar! O middag? Tja, den får väl ätas i bilen på väg dit antar jag.. Precis som igår, förrgår, alla andra dar... jösses

Snodde den här lilla texten från gulliga Filippa, bara för att den är såå äcklig och stämmer perfekt in på hur jag känner mig just nu:

En skum grej med förkylning är
att man glömmer bort mellan gångerna hur
jobbigt det är att vara sjuk. Man kan inte
koncentrera sig, man kan inte ligga i sängen
som man brukar, för då får man en
års-konsumtion av snor upp i bihållorna
så att man tror att hela ansiktet ska sprängas!
Sedan envisas man med att snyta sig i
toalettpapper vilket är rent idiotiskt
eftersom det är strävt och hårt. Detta
medför att efter ungefär 10:e snytningen
i tv-soffan är ansiktet upprivet av
coop-extra toalettpapper och man ser ut
som en babianröv i fejset: RÖTT OCH ILSKET!

Det skumma med att vara sjuk är att det är så mycket mysigare att vara det två stycken tillsammans också... urgh :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback