Every day is a new day

Har inte så mycket att säga egentligen, förutom att fredagskvällen i alla fall var grymt lyckad :D såå kul att träffa massa "gammalt" folk, från både grimstatiden och bollstatiden och hela paketet! Träffade bla Linnéa, min första bästa kompis som jag lekte med dygnet runt från att vi var fyra år tills hon bytte skola när vi var tio =)
Sen var G där också, alltid lika roligt! Och han säger alltid så snälla saker, får mig alltid glad! saknar honom jättemycket =(

Så va det en ¨sån där riktigt bra kväll, betalade inte en spänn på hela kvällen :D flera drinkar och två glas vin och tom garderoben blev man bjuden på ;) plus taxi dit och hem. thanks boys =)

Och ja, så blev man paxad av en biffig sak som spelat hockey i allsvenskan för nåt år sen, men la ner och började jobba som byggare istället (eftersom han gick bygg på gymnasiet) och cashar 44 lakan i månaden nu! Det är såna pojkar flickor tycker om :)


Och så var det jullov ja. Har inte jag märkt av än dock, jobbade både igår och idag. Men meen, får man leva med. Alla klappar är inhandlade nu i alla fall så det känns bra. Men dan före dopparedan? Nja, känslan finns inte riktigt där... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback