Duktig :)

Okej, måste få berömma mej själv lite. Har faktiskt suttit hela em/kvällen fram tills nu och pluggat fysik! Har gjort alla uppgifter på kap 4 nu (förutom ett fåtal ja inte kunde förstås :P) :D
Fast det "värsta" är väl att jag kom fram till att jag inte alls tyckte det var särskilt svårt, så nu blir jag mest arg på mej själv för att jag inte orkat ta tag i det tidigare, då kanske det till och med hade gått BRA. haha, nåja, jag har betsämt mig för att genomlida (läs LIDA) den här sista veckan fram till provet nu så att jag säkert får mitt VG, måste det helt enkelt!!

Och jag vet, jag har för lätt för att luras av glädjen.
Där älvorna dansar dit längtar jag jämt.
Och på var sida om huvet står änglar och sjunger
om glädje, om kärlek och om allt som har hänt,
som inte borde ha hänt.

- Hur ska vi begära att någon annan ska förstå sig på oss, när vi inte ens gör det själva?

Vi får se vart det tar oss.. :)

Kommentarer
Postat av: Viktorselina

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback